Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Kurs kolorowania.


Jedna z Naszych nowych Projektantek postanowiła przywitać się z Wami krótkim kursem kolorowania stempli pisakami Copic.
Oddaje głos Jutce:


Witam. Jak już wspominałam uwielbiam kolorować stemple . Dziś chciałabym pokazać krok po kroku jak koloruję stempel zuzia i motyl "Pasiakowej"
Zdjęcia obrazują jak stempel z czarno białego zamienia się w kolorowy.
Na każdym zdjęciu zamieściłam pisak z nr. który fragment stempla pokolorowałam .














sukienkę pokryłam glossy accents


Zuzia wylądowała na karteczce w kształcie babki z bukietem kwiatów :) stempelek bukiet kwiatów "anna Z"




Chciałam jeszcze dodać , że wcale nie trzeba mieć copiców można śmiało mazaki zastąpić kredkami akwarelowymi lub mazakami wodnymi.Pozdrawiam serdecznie Jutka

Mam nadzieję, że kurs Jutki zachęci Was do eksperymentów z kolorowaniem stempli i będziecie się chwalić efektami przy okazji naszych kolejnych wyzwań :)
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.

5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Kursik piekny tylko te mazaki sa okropnie drogie -ogladałam za granicą- moze ktos ma namiary gdzie je kupic w Polsce?

asia3city pisze...

Ja chcę takie pisaki....:(
Kursik świetny

odskocznia jutki pisze...

Dzięki Elu w Polsce to http://www.copic.pl/?ciao,57
ale prawie połowę taniej kupi się na e bay tylko trzeba szukać okazji pozdrawiam ;)

Agnieszka pisze...

ja w copikach zakochałam się już dawno, nawet je zaczęłam chomikować :). Namówiłam panią ze sklepu dla plastyków, aby je ściągnęła do sklepu i tym sposobem mam do nich dostęp pod nosem :) Zakup pisaka nie należy do najtańszych, ale później są uzupełniacze, które wychodzą bardzo tanio.

Alqni pisze...

copic-i są faktycznie drogie ale warte swojej ceny- również sporo nimi koloruję a zakupiłam na e-bayu. Cena prawie o połowę niższa:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...